A-lehtien kasvustrategian toteuttaminen etenee. Satokausi Media ja A-lehdet yhdistävät voimansa ja kannustavat kasvisten kuluttamiseen. A-lehdet on ostanut 51 prosenttia Satokausi Media Oy:stä. Satokausi Medialla on Suomen suurin digitaalinen ruokayhteisö, ja yhtiö tuottaa sisältökampanjoita elintarvikealan mainostajille sekä suosittua Satokausikalenteria kuluttajille. Satokausi Media tavoittaa joka kuukausi 1,1 miljoonaa paremmista ruokavalinnoista kiinnostunutta...
Lue artikkeliRaikas ja monipuolinen olut on oivallinen juomapari kasvisruoille. Kokosimme vinkit erityylisten kasvisruokien ja oluiden...
Omena on yksi suomalaisten suosituimmista hedelmistä. Mutta tiedätkö, mitä eroa eri omenalajikkeiden välillä on?...
Mieltä lämmittää muistikuva tuoreista sesongin herkuista ja vehreästä kesästä. Varhaisperunat, herneet, mansikat ja tuoreet...
Suippokaali on muita kaaleja makeampi lajike ja rakenteeltaan löyhempi kuin keräkaali. Väriltään se voi...
Innovatiivisesti työstettyjä villiyrttejä, kesäkasviksia ja tuoreilla marjoilla koristeltuja cocktaileja järvimiljöössä. Tätä kaikkea tarjoaa Hämeenlinna,...
Electroluxin kolmen kodinkoneen avulla kuka tahansa voi olla oman elämänsä master chef ja kokkailla...
Kesän kuumin roseeviiniuutuus Satokausi Rosé -hanapakkaus on tehty Satokausikalenterin, Winestaten ja François Lurtonin yhteistyönä....
Pikaruoka mielletään helposti roskaruoaksi, mutta onneksi raikkaat Picadeli-salaattibaarit ovat tulleet mullistamaan tämän käsityksen! Picadelin...