För frågor gällande nätbutiken och beställningar kan du kontakta kundtjänsten direkt med formuläret nedan.
Vi svarar vanligtvis på meddelanden samma arbetsdag.
Innan du tar kontakt, kolla igenom våra vanliga frågor – FAQ:
Min beställning har inte kommit. Var är den?
Du hittar ditt ordernummer för din beställning i bekräftelsemeddelandet som vi skickat till din e-post. Om du inte har mottagit något bekräftelsemeddelande för din leverans har din beställning ännu inte skickats.
Se även till att din beställning hade förbeställda produkter och leveransen blev därför försenad. Förbeställda produkter levereras i beställningsordning när vi får in produkterna i vårt lager.
Jag gjorde en beställning men har inte fått en orderbekräftelse till min e-post. Kan ni kontrollera min beställning?
En lyckad beställning börjar alltid med betalningsbekräftelse från Paytrail, och sedan skickar vi en orderbekräftelse till din e-post. Om du inte har fått ett meddelande och betalningen inte har dragits från ditt konto har din beställning inte registrerats i vårt system.
Ibland kan det hända att efter en lyckad betalning går det inte att återvända till webbutiken, och informationen om den lyckade betalningen når inte fram mellan banken och vår orderhanteringssystem i webbutiken. I sådana fall registreras beställningen med några timmars fördröjning och orderbekräftelsen skickas senare. Så det kan vara klokt att vänta några timmar innan du gör en ny beställning.
Min beställning hamnade på fel utlämningsställe / jag kunde inte hämta mitt paket. Vad ska jag göra?
Ingen oro. Ett beställt paket returneras alltid till oss, och vi kommer att kontakta dig omgående via e-post angående omleverans.
Jag vill returnera min beställning, hur går jag tillväga?
Observera att avsändaren står för returfrakt, detta anges i våra leverans- och returvillkor: https://satokausi.fi/toimitus-palautus/. Du kan returnera de önskade produkterna som ett paket, brev eller litet paket genom att skicka dem till följande adress:
Satokausi Media Oy / Juuso Karjula Lehtokatu 15 V 15 40630 Jyväskylä 0445555206
Packa försändelsen noggrant eller, om möjligt, skicka den i det ursprungliga paketet. Sätt även med dina egna uppgifter samt ordernummer eller ursprungliga försändelsebrev. När din beställning har returnerats till oss, kommer vi att återbetala dina pengar via Paytrail. Om du har betalat för leveransen i samband med din beställning, kommer även dessa att återbetalas.
Mitt paket skadades under Postens leverans.
Åh nej! Gör en anmälan till info@satokausi.fi eller kontakta oss via formuläret nedan så kommer vi att kontakta dig angående ersättning av nya produkter. Vi står för reklamationsprocessen med Posten.
ag vill avboka min beställning eller ändra min beställning.
Vänligen meddela ditt ändrings-önskemål till info@satokausi.fi eller kontakta oss via formuläret nedan.
Kontakta kundtjänst!
Juuso Karjula
Webbplatsens kundservice och återförsäljning
044 5555 206
juuso@satokausi.fi
Janni Kitti
Samarbete och företagskunder
050 5999880
janni(at)satokausi.fi
Samuli Karjula
VD
samuli(at)satokausi.fi