Ennen yhteydenottoa tutustuthan usein kysyttyihin kysymyksiin – UKK:
Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Voitteko tarkistaa tilaukseni?
Onnistuneesta tilauksesta tulee aina ensin Paytraililtä maksuvahvistus-, ja sen jälkeen meiltä tilausvahvistusviesti sähköpostiin. Mikäli viestiä ei näy, eikä maksu ole lähtenyt tililtänne – ei tilaus ole kirjautunut järjestelmäämme.
Joskus onnistuneen maksun jälkeen palaaminen verkkokauppaan ei onnistu, ja tieto onnistuneesta maksusta ei välity pankin ja verkkokauppamme tilausjärjestelmän välillä. Tällöin tilaus kirjautuu usean tunnin viiveellä, ja tilausvahvistus lähetetään jälkikäteen. Kannattaa siis odottaa muutama tunti ennen uuden tilauksen tekemistä.
Tilaukseni päätyi väärään noutopisteeseen / en pystynyt noutamaan pakettiani. Miten toimin?
Älä huoli. Noutamaton paketti palautuu aina meille ja olemme yhteydessä teihin sähköpostitse sen uudelleenpostittamisesta.
Haluan palauttaa tilaukseni, kuinka toimin?
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli olet maksanut tilauksestasi oston yhteydessä toimituskuluja, myös ne palautetaan. Palautus ei ole ilmaista vaan palauttaja maksaa palautuksesta aiheutuneet postikulut itse kuten olemme ilmoittaneet tilaus- ja sopimusehdoissa. Suosittelemme palauttamiseen Postin Pikkupakettia (5,90€) tai kirjelähetystä.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilausnumerosi. Tee palautuksesta ilmoitus myös osoitteeseen info@satokausi.fi tai yhteydenottolomakkeella https://satokausi.fi/ota-yhteytta/.
Palautusosoite:
Juuso Karjula / Satokausi Media Oy
Lehtokatu 15 v 15
40630 Jyväskylä
0445555206 juuso@satokausi.fi
Pakettini oli vaurioitunut Postin kuljetuksessa.
Voi ei! Tee ilmoitus osoitteeseen info@satokausi.fi tai ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja olemme sinuun yhteydessä tuotteiden korvaamisesta uusilla, sekä hoidamme reklamaatiomenettelyn Postin kanssa.
Tilauksellani näkyy noutopiste, vaikka halusin toimituksen Pikkupakettina postilaatikkooni
Ei hätää. Myös postilaatikkoon toimitettavalle Pikkupaketille on määritettävä noutopiste. Noutopiste on asetettu tilaukselle vain kaiken varalta, sellaisia tilanteita varten ettei pakettia jostain syystä voisikaan toimittaa postilaatikkoon sen ollessa täysi tai paketin liian iso. Vain tällaisessa tapauksessa Pikkupaketti menee noutopisteeseen, 99% tapauksista lähetys toimitetaan kuitenkin suoraan postilaatikkoon.
Haluan peruuttaa tilaukseni tai muokata tilauksen tietoja.
Tee ilmoitus muutostoiveesta osoitteeseen info@satokausi.fi tai ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella. Liitä viestiin mukaan tilausnumerosi.
Juuso Karjula
verkkokaupan asiakaspalvelu ja jälleenmyynti
044 5555 206
juuso(at)satokausi.fi