A-lehtien kasvustrategian toteuttaminen etenee. Satokausi Media ja A-lehdet yhdistävät voimansa ja kannustavat kasvisten kuluttamiseen. A-lehdet on ostanut 51 prosenttia Satokausi Media Oy:stä. Satokausi Medialla on Suomen suurin digitaalinen ruokayhteisö, ja yhtiö tuottaa sisältökampanjoita elintarvikealan mainostajille sekä suosittua Satokausikalenteria kuluttajille. Satokausi Media tavoittaa joka kuukausi 1,1 miljoonaa paremmista ruokavalinnoista kiinnostunutta...
Lue artikkeliTutkimusten mukaan kasvisten väriaineilla on tärkeitä tehtäviä terveytemme ylläpitäjinä. Useat kasvisten sisältämät väriaineet toimivat...
Kasvisten säännöllinen syöminen pidentää tutkitusti ihmisen elinvuosia, mutta silti me suomalaiset syömme enemmän lihaa...
Hävikkiviikolla julkaistusta kirjoituksestamme on syntynyt paljon keskustelua sosiaalisessa mediassa. Keskustelu on aiheuttanut oikean suuntaisia...
Viime viikolla vietetty hävikkiviikko on toivottavasti herättänyt meidät pohtimaan kulutustottumuksiamme. Heitämme vuosittain roskiin 22...
Satokausikalenterin ovat kehittäneet kolme suomalaista nuorta aikuista: Samuli, Laura ja Johannes. Satokausikalenteri löytyy tällä...