A-lehtien kasvustrategian toteuttaminen etenee. Satokausi Media ja A-lehdet yhdistävät voimansa ja kannustavat kasvisten kuluttamiseen. A-lehdet on ostanut 51 prosenttia Satokausi Media Oy:stä. Satokausi Medialla on Suomen suurin digitaalinen ruokayhteisö, ja yhtiö tuottaa sisältökampanjoita elintarvikealan mainostajille sekä suosittua Satokausikalenteria kuluttajille. Satokausi Media tavoittaa joka kuukausi 1,1 miljoonaa paremmista ruokavalinnoista kiinnostunutta...
Lue artikkeliA-lehtien kasvustrategian toteuttaminen etenee. Satokausi Media ja A-lehdet yhdistävät voimansa ja kannustavat kasvisten kuluttamiseen....
Satokausikalenterin sosiaalisen median kanavia hyödyntäen pyysimme viime kesänä teitä osallistumaan kyselyyn, jolla kartoitettiin näkemyksiä...
Lapsiperheissä aika juoksee lasten kanssa kovaa vauhtia. Asioita pitäisi muistaa hoitaa useita samanaikaisesti samalla...
Ympäristön kannalta hyvät valinnat mahdollistuvat ja helpottuvat valitsemalla Joutsenmerkitty vaihtoehto niin kodin kulutustavararoista...
Satokausikalenterit vuodelle 2023 ovat ennakkotilattavissa vielä muutaman päivän ajan! Kalenterivaihtoehtoja on kolme, joten valinnanvaraa...
Onko Satokausi Rosé jo sinulle tuttu? Tiesitkö, että viini on kehitetty erityisesti kasvisruokien kanssa...
Latva-artisokka on Välimereltä ja Pohjois-Afrikasta kotoisin oleva ohdakemainen kasvi, jota kasvatetaan syötäväksi. Nahkaisten suojuslehtien...
Spagettikurpitsan hauska rakenne yllättää! Kypsennetystä spagettikurpitsasta irtoaa spagettimaisia rihmoja helposti lusikalla tai haarukalla kaapimalla....